El programa d’IB3 Ràdio, Al Dia, s’emet també per IB3 Televisió. A partir de les 9.05 hores es pot seguir aquest espai que comença amb una entrevista feta a un personatge d’actualitat relacionat amb el món polític, econòmic o social de les Balears.
La periodista Maria Ferrer es posarà al capdavant del magazín matinal de la ràdio pública balear acompanyada d’un nou equip de professionals: Silvia Portell, Magdalena Serra, Magda Esterich i Joana Solivellas.
La darrera hora de l’actualitat informativa marcarà el ritme d’aquest renovat espai que tendrà noves seccions dedicades a l’esport, la salut física i psíquica, la tecnologia, el cinema i els joves, perquè ells també seran els protagonistes d’un espai que vol acostar-se a totes les edats i en tots els formats. Però l’humor, la literatura, l’agenda cultural, la igualtat, el medi ambient, la gastronomia i la pagesia també seran eixos cabdals al nou espai
