notícies
La Federació Hotelera de Mallorca s’ha oposat, mitjançant...
Portada > > La Federació Hotelera de Mallorca s’ha oposat, mitjançant un comunicat, als nous canvis en matèria turística i agrària

Biel Barceló, ha concedit una entrevista al "Dues Voltes"

La+Federaci%C3%B3+Hotelera+de+Mallorca+s%27ha+oposat%2C+mitjan%C3%A7ant+un+comunicat%2C+als+nous+canvis+en+mat%C3%A8ria+tur%C3%ADstica+i+agr%C3%A0ria

@ib3noticies

Segons la CAEB, el Decret llei suposa una passa enrere pel que fa a la recuperació econòmica i a la creació d’ocupació. El conseller de Turisme, Biel Barceló, ha concedit una entrevista al programa d’IB3 Televisió “Dues Voltes”, en què ha assegurat que el Decret llei no suposa una paralització de l’activitat perquè potencia les reformes i les rehabilitacions i no les grans obres.

(Comenta-ho)

Deixa un comentari:

Cercador |

resum de titulars

més contingut relacionat

Menorca urgeix al Govern a prioritzar la connexió del llevant de l’illa amb la dessalinitzadora de Ciutadella

També es planteja una dessalinitzadora nova o construir un terciari a la depuradora que comparteixen Es Castell i Maó

.

ENS PÚBLIC DE RADIOTELEVISIÓ DE LES ILLES BALEARS