La Federació Hotelera de Mallorca s’ha oposat, mitjançant un comunicat, als nous canvis en matèria turística i agrària

Biel Barceló, ha concedit una entrevista al "Dues Voltes"

La+Federaci%C3%B3+Hotelera+de+Mallorca+s%27ha+oposat%2C+mitjan%C3%A7ant+un+comunicat%2C+als+nous+canvis+en+mat%C3%A8ria+tur%C3%ADstica+i+agr%C3%A0ria

Segons la CAEB, el Decret llei suposa una passa enrere pel que fa a la recuperació econòmica i a la creació d’ocupació. El conseller de Turisme, Biel Barceló, ha concedit una entrevista al programa d’IB3 Televisió “Dues Voltes”, en què ha assegurat que el Decret llei no suposa una paralització de l’activitat perquè potencia les reformes i les rehabilitacions i no les grans obres.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

Cercador |

més contingut relacionat

El dissenyador japonès Kenzo Takada mor als 81 anys a París a causa del coronavirus

El reconegut creador va fundar el 1970 la marca de roba interncional Kenzo, destinada a perfums, roba i productes de...

El tir amb arc s’instaura a Menorca com a teràpia per a dones afectades per càncer de mama

Una seixantena de pacients han practicat aquest esport gràcies al programa "Dona Arc i Salut" del Consell de Menorca

Enric Mas surt a guanyar

La Vuelta a Espanya comença aquest dimarts i el ciclista artanenc és un dels grans favorits a la victòria final