notícies
La Federació Hotelera de Mallorca s’ha oposat, mitjançant...
Portada > > La Federació Hotelera de Mallorca s’ha oposat, mitjançant un comunicat, als nous canvis en matèria turística i agrària

Biel Barceló, ha concedit una entrevista al "Dues Voltes"

La+Federaci%C3%B3+Hotelera+de+Mallorca+s%27ha+oposat%2C+mitjan%C3%A7ant+un+comunicat%2C+als+nous+canvis+en+mat%C3%A8ria+tur%C3%ADstica+i+agr%C3%A0ria

@ib3noticies

Segons la CAEB, el Decret llei suposa una passa enrere pel que fa a la recuperació econòmica i a la creació d’ocupació. El conseller de Turisme, Biel Barceló, ha concedit una entrevista al programa d’IB3 Televisió “Dues Voltes”, en què ha assegurat que el Decret llei no suposa una paralització de l’activitat perquè potencia les reformes i les rehabilitacions i no les grans obres.

(Comenta-ho)

Deixa un comentari:

Cercador |

resum de titulars

més contingut relacionat

L’Hestia tira de coratge per regalar a l’afició la primera victòria com a local davant La Roda (75-71)

Els menorquins se sobreposen a una mala arrencada de partit (27-40) per firmar un triomf obtingut "des del cor"

.

Cala Vedella, Cala Tarida i es Cubells estaran connectats amb autobús a Sant Josep durant l’hivern

Es tracta d'un servei molt esperat, però que ha hagut de rectificar l'horari dels trajectes per les queixes dels veïns

.

La Reserva Marina de la Punta de sa Creu se suma a les 60 mil hectàrees protegides que ja té Balears