Portada > > Un vehicle atropella un grup de ciclistes a Capdepera i en deixa 9 ferits, un d’ells crític

Un vehicle atropella un grup de ciclistes a Capdepera i en deixa 9 ferits, un d’ells crític

El succés, que ha tengut lloc cap a les 10 hores, ha obligat a tallar la carretera i a desviar el trànsit

Un+vehicle+atropella+un+grup+de+ciclistes+a+Capdepera+i+en+deixa+9+ferits%2C+un+d%27ells+cr%C3%ADtic

/IB3 NOTÍCIES


@ib3noticies

Nou ciclistes han resultat ferits, un d’ells en estat greu i un altre en estat crític, en ser envestits aquest dijous per un vehicle a la carretera que uneix Capdepera amb Artà, a Mallorca. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació.

A causa del gran nombre d’implicats, els serveis d’emergència han hagut de desplaçar cinc ambulàncies al lloc dels fets. El personal sanitari ha hagut d’actuar amb rapidesa per valorar i assistir els ferits i han instal·lat una carpa a la mateixa carretera per atendre’ls.

L’accident s’ha produït devers les 10 del matí en un tram de la carretera que uneix Artà i Capdepera, un dels punts negres de les carreteres de Mallorca.

El tram en línia recta fa pensar que la conductora s’hauria despistat.

A l’espera de l’atestat de la Guàrdia Civil, la principal hipòtesi amb la qual es treballa és que circulava a gran velocitatha envestit el grup de ciclistes. Els resultats de les proves d’alcoholèmia i de drogues determinaran l’estat de la conductora.

Moltes de les bicicletes han quedat xapades per la força de l’impacte i la carretera ha quedat tallada al trànsit durant hores.


(Comenta-ho)

  1. Ciutadana 2 - 05 d'abril de 2018, 11:18

    Estic cansada de toparme amb escamots de ciclistes que van en grup.un davora l’altra , xerrsnt entre si i botant-se els semafors en vermell, les normes les hem respectar tothom: ciclistes , peatons i conductors. No se que deu haver passar, esper que els ferits es recuperin aviat.

  2. Ciutadà 2 - 05 d'abril de 2018, 11:49

    Ciutadana 2, al respecto de que estás cansada de ver a ciclistas que circulan en paralelo, decirte que la Ley lo permite y si la Ley lo permite, están circulando correctamente y lícitamente (sin olvidar que hay algunos que no circulan correctamente, al igual que también lo hacen vehículos). Así que referente a esta afirmación, sería igual de absurda que afirmar que un cicista está cansado de ver coches por la carretera.

    Todos deben respetar las normas, sean peatones, coches o ciclistas, lo que no podemos tener nunca es desconocimiento de como pueden circular los ciclistas, porque si lo tenemos, se efectuan afirmaciones sin sentido y faltas de base alguna.

  3. Molinart - 05 d'abril de 2018, 12:32

    Estoy cansado de encontrarme a conductores de automoviles que no respetan el 1’50m de separacion al adelantarme, que van mandando mensajes con el movil mientras conducen, que no son capaces de poner los intermitentes, que desconocen como tomar las rotondas y las prioridades de paso, etc. Asi mismo encuentro a muchisimos que si que me respetan, a los que siempre agradezco su comportamiento al volante saludandoles con la mano. Muchisimas gracias a esa mayoria. Espero que los ciclistas se recuperen pronto de sus lesiones.

  4. Carles Saldes - 05 d'abril de 2018, 14:50

    La Diputación de Turismo de Mallorca a convertido la isla en la mecca de ciclismo en primavera segundo la posiblidad de encontrarte con un equipo profesional es mucho más grande en Mallorca que en otras partes de España lo que lo convierte en un atractivo más.eso sí se corre la voz de que en Mallorca se mata a los ciclistas no os va servir tener ni el Puig ni So Calobra la gente no va ir.ya han empezado a elegir Cataluña por la Subida a la Molina. La solución es fácil 1.5 metros paciencia y adelantar invadiendo el carril contrario o parte en otras palabras aprended a conducir.

  5. Canssat de vehiculs - 05 d'abril de 2018, 18:53

    Hay demasiados coches en la isla , y muchos no respetan la distancia del 1’5mts y ademas lo hacen ha proposito, he visto conductores que filman como van los grupos de ciclistas, cuando conducen con el mobil en la mano está prohibido.

  6. Rafael Pons Cifre - 05 d'abril de 2018, 19:17

    esto es muy triste, siempre con los comentarios suelo ser neutral, es decir aún que me afecte suelo decir lo que opino no lo que me interesa. en esta desgracia nos sumamos todos, yo por primero diré que toco poco la bici y por tanto en carretera mucho el coche, si os acordais hace unos años se permitía a los ciclistas ir en pelotón, fue un desastre pues los atropellos eran de ver, si subes por una carretera de montaña y vas a 70kmh y te pillas tras una doble curva a un pelotos y van a 20kmh apenas te daba tiempo a esquivar pues no te quedaba sitio en el carril contrario y eso si no venia un coche o otro pelotón en dirección contraría. con esta ley esta mucho mejor, con algo de paciencia si los ciclistas van de dos en dos y mejor en fila india como según que zonas es pasable, claro que como me paso este Domingo adelantando yo a una hilera doble en carretera de montaña y cuando estoy a medio grupo le pega a uno de tirarse para adelantar a sus compañeros sin mirar , si lo engancho aún seria un mal conductor. ya es hora que las dos partes se respeten y no solo los coches.

Deixa un comentari:

Cercador |

resum de titulars


més contingut relacionat

Cinc cuiners de Maó creen tapes inspirades en pel·lícules

Turistes i residents les han tastat, per quatre euros, i han votat la guanyadora

.

ENS PÚBLIC DE RADIOTELEVISIÓ DE LES ILLES BALEARS

Carrer Madalena, 21 07180 Polígon industrial de Calvià
(+34) 971 139 333

Servei d'Atenció a l'Audiència | AVÍS LEGAL

© Ens públic de Radiotelevisió de les Illes Balears