Ha mort Paquita Tomàs
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'

La consellera de salut ha reiterat que el català és no un impediment per treballar a les Balears
Responsables de Salut afirmen que es tracta de dues categories amb gran demanda en l’àmbit nacional i internacional, actualment. Per això el procés per aconseguir-ne la fidelització continua en marxa.
L’Àrea de Salut de les Pitiüses assegura que la contractació en infermeria és total, amb un 80 per cent de places fixes, i amb l’objectiu d’arribar al 100 per cent.
Gómez ha afirmat que continua en peu el compromís de reduir en un 20 per cent les llistes d’espera quirúrgica i de consultes. I en relació amb la utilització del català a la sanitat, ha reiterat que és NO un impediment per treballar a les Balears.
Pel que fa a la reobertura de Ca na Majora per a malalts crònics, aquesta queda supeditada als casos de processos respiratoris aguts i grip que es registrin en els pròxims dies i dels llits que demandin.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'
L'especialista havia quedat accidentat a 30 m de fondària