El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
30 voluntaris de les Balears responen de cap a cap d'any en aquest servei gratuït i anònim
1.153 persones varen demanar ajuda al Telèfon de l’Esperança durant l’any 2019 amb consultes sobre problemes jurídics, laborals i de relacions familiars, però sobretot per problemes psicològics i psiquiàtrics (77%).
Els més comuns són les crisis en el projecte vital, l’aïllament, l’ansietat i la depressió. Un 3,2% de les telefonades té a veure amb la temàtica suïcida. De fet, els orientadors del Telèfon de l’Esperança de les Illes varen atendre 40 telefonades per crisis suïcida.
Del Telèfon de l’Esperança expliquen que, per primer cop, s’ha igualat la petició d’ajuda d’homes i dones. Fa 10 anys, elles demanaven més ajuda a pesar que eren els homes els que més cometien suïcidi. De l’associació expliquen que després d’aquesta primera atenció de crisi, en algunes ocasions orienten les persones a una atenció especialitzada al Servei Públic de Salut.
També diuen que la solitud és una de les situacions que està al darrere de moltes peticions d’ajuda i que més costa de verbalitzar. 3 de cada 4 persones que han telefonat són fadrines, separades, divorciades o vídues.
El 971 46 11 12 és el Telèfon de l’Esperança a les Balears i atén de cap a cap d’any, dia i nit.
30 voluntaris de les Balears responen de cap a cap d'any en aquest servei gratuït i anònim.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya