Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Simulen el rescat de ciutadans en un país en situació de risc al portaavions 'Juan Carlos I', de 231 metres d'eslora i 32 de mànega
Dia de maniobres militars a la platja de Muro. 1.300 militars, la meitat d’Infanteria de Marina, participen aviu en l’exercici Balearex-2019. El simulacre anual de l’Armada més important.
El portaavions ‘Juan Carlos I’ de 231 metres d’eslora i 32 de mànega, a més, d’una unitat dels Marines dels Estats Units participaran al simulacre que es desenvoluparà a la zona de Cap Pinar a Mallorca la zona de platges de Muro, a Alcúdia) i se simularà el rescat de ciutadans en un país en situació de risc.
Divendres dia 15, a Eivissa, es faran demostracions anfíbies a Platja d’en Bossa i a l’aquarterament de Sa Coma, i els dies 16 i 17 seran jornades de portes obertes al ‘Juan Carlos I’.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor