Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Simulen el rescat de ciutadans en un país en situació de risc al portaavions 'Juan Carlos I', de 231 metres d'eslora i 32 de mànega
64
Dia de maniobres militars a la platja de Muro. 1.300 militars, la meitat d’Infanteria de Marina, participen aviu en l’exercici Balearex-2019. El simulacre anual de l’Armada més important.
El portaavions ‘Juan Carlos I’ de 231 metres d’eslora i 32 de mànega, a més, d’una unitat dels Marines dels Estats Units participaran al simulacre que es desenvoluparà a la zona de Cap Pinar a Mallorca la zona de platges de Muro, a Alcúdia) i se simularà el rescat de ciutadans en un país en situació de risc.
Divendres dia 15, a Eivissa, es faran demostracions anfíbies a Platja d’en Bossa i a l’aquarterament de Sa Coma, i els dies 16 i 17 seran jornades de portes obertes al ‘Juan Carlos I’.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució