Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
S'han celebrat una processó i una homilia pel Diumenge de Pasqua
La seu s’ha omplit aquest diumenge per celebrar el Sant Encontre entre Crist i la Mare de Déu. Entre fidels i curiosos, s’hi han congregat unes 1.400 persones per posar fi a la Setmana Santa.
Aquesta és una de les cites més sagrades del calendari litúrgic, la resurrecció de Jesucrist, que un any més s’ha celebrat amb la processó de l’Encontre i l’homilia oferida pel bisbe, Sebastià Taltavull. Taltavull ha animat els creients a “defensar la vida”, en contra de “tots els signes de la cultura de la mort”.
L’església decorada amb flors, el ciri pasqual, el cant del cor i la llum filtrada pels colors de les rosasses ha emmarcat un final solemne a la Pasqua a Palma.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja