El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
Balears suma avui 38 casos i el total des de l'inici de la pandèmia s'eleva a 56.500
122
Balears suma avui 38 casos i el total des de l’inici de la pandèmia s’eleva a 56.500. En els dades notificades avui hi ha 104 curats. Més de 54.000 persones han superat la malaltia. Avui no s’ha notificat cap mort. 734 persones han perdut la vida per la Covid a les Illes. Els casos actius davallen en 66 persones. Ara mateix hi ha 1.438 persones malaltes de coronavirus a la nostra comunitat, és la xifra més baixa des de mitjans agost.
Pel que fa als hospitals, a Mallorca hi ha avui 47 pacients a les plantes Covid, dos menys que ahir. A les UCI hi ha 21 pacients crítics, els mateixos que ahir. A Eivissa, hi ha també una davallda a planta: hi ha 30 pacients ingressats, són 2 menys. I a la UCI no hi ha canvis, continuen 12 malalts crítics. A Menorca tampoc no hi ha canvis respecte a ahir, nohi ha cap pacient covid a planta i només en queda un a la Unitat de Cures Intensives.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets