Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
1.500 balears estan cridats a fer-se la prova de seroprevalença de la covid
 
                        Per estimar el percentatge de la població que ha estat en contacte amb el virus, ja ha arrencat la quarta fase de l’estudi de prevalença de la COVID a les Balears.
A l’Hospital de Son Espases, aquest dimarts s’han pres mostres a prop d’un centenar de persones. La prova consisteix en un test ràpid d’antígens. Es pren una mostra de sang capil·lar del dit i es realitza una enquesta al pacient. Depenent del resultat, es fa una prova de sang venosa o una PCR per descartar el contagi. Si el resultat és negatiu, poden anar-se’n.
En la darrera setmana, s’han convocat 1.500 persones de les prop de 5.000 que participen en l’estudi. En general, es mostren satisfetes de poder ajudar. A mitjans de juny, la tercera fase va mostrar que les Balears eren la comunitat on menys s’havia propagat el virus.
Amb aquesta nova fase, es pretén estimar el percentatge de població que ha desenvolupat anticossos contra el coronavirus, a més de conèixer com evoluciona la immunitat en aquelles persones que han estat positives.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
