L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La Guàrdia Civil ha pres declaració a quatre persones per la seva presumpta relació amb l'origen del foc
L’incendi de Vilanova de Viver, a Castelló, continua cremant amb gran voracitat i ja ha arrasat prop de 4.000 hectàrees. En aquests moments hi ha 700 efectius fent-hi feina per extingir les flames. Unes tasques que avancen de manera positiva. El canvi de temps d’aquest dissabte horabaixa ha estat un “aliat”. Així i tot, encara demanen prudència a la ciutadania. Ja s’han desallotjat 1.500 persones de la província de Castelló i 250 a la de Terol.
Encara no se saben les causes exactes de l’incendi, però la Guàrdia Civil ha pres declaració a quatre persones per la seva presumpta relació amb l’origen del foc.
A més a més, avui matí s’han declarat dos nous incendis a la Comunitat Valenciana. Un a Sax, que ja s’ha extingit, i l’altre a Picassent, el qual evoluciona de manera favorable. Aquest ha obligat a evacuar alguns xalets pròxims a la zona.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues