Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
La Guàrdia Civil ha pres declaració a quatre persones per la seva presumpta relació amb l'origen del foc
L’incendi de Vilanova de Viver, a Castelló, continua cremant amb gran voracitat i ja ha arrasat prop de 4.000 hectàrees. En aquests moments hi ha 700 efectius fent-hi feina per extingir les flames. Unes tasques que avancen de manera positiva. El canvi de temps d’aquest dissabte horabaixa ha estat un “aliat”. Així i tot, encara demanen prudència a la ciutadania. Ja s’han desallotjat 1.500 persones de la província de Castelló i 250 a la de Terol.
Encara no se saben les causes exactes de l’incendi, però la Guàrdia Civil ha pres declaració a quatre persones per la seva presumpta relació amb l’origen del foc.
A més a més, avui matí s’han declarat dos nous incendis a la Comunitat Valenciana. Un a Sax, que ja s’ha extingit, i l’altre a Picassent, el qual evoluciona de manera favorable. Aquest ha obligat a evacuar alguns xalets pròxims a la zona.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis