Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

La Guàrdia Civil ha pres declaració a quatre persones per la seva presumpta relació amb l'origen del foc
L’incendi de Vilanova de Viver, a Castelló, continua cremant amb gran voracitat i ja ha arrasat prop de 4.000 hectàrees. En aquests moments hi ha 700 efectius fent-hi feina per extingir les flames. Unes tasques que avancen de manera positiva. El canvi de temps d’aquest dissabte horabaixa ha estat un “aliat”. Així i tot, encara demanen prudència a la ciutadania. Ja s’han desallotjat 1.500 persones de la província de Castelló i 250 a la de Terol.
Encara no se saben les causes exactes de l’incendi, però la Guàrdia Civil ha pres declaració a quatre persones per la seva presumpta relació amb l’origen del foc.
A més a més, avui matí s’han declarat dos nous incendis a la Comunitat Valenciana. Un a Sax, que ja s’ha extingit, i l’altre a Picassent, el qual evoluciona de manera favorable. Aquest ha obligat a evacuar alguns xalets pròxims a la zona.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols