Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Fa més de 30 anys que l'IMAS ofereix aquests cursos per mantenir actives les habilitats cognitives i sensorials de la gent gran
Els usuaris dels tallers d’estimulació cognitiva que ofereix l’Institut Mallorquí d’Afers Socials esperaven amb candeletes que començàs el nou curs. “L’estiu s’ha fet llarg”, comentava una d’elles a la presentació del que ells coneixen com a tallers de memòria.
13 professionals s’encarreguen de dirigir aquests tallers, que tenen més de 30 anys d’història i que enguany arribaran a més de 1.800 persones de tot Mallorca. Es tracta de mantenir actiu el cervell gràcies a activitats, sortides, trobades intergeneracionals i també fent noves amistats.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears