El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
És la proporció més elevada de totes les illes
Només a Eivissa hi ha 1.800 persones inscrites a les llistes de l’IBAVI per intentar aconseguir un Habitatge de Protecció Oficial. Amb relació a la població, és la proporció més elevada de totes les illes. I contrasta amb els habitatges que l’Ibavi està construint: 86 estaran acabats enguany.
El Govern està a punt d’adjudicar els 19 habitatges de protecció oficial del carrer de Xarc, a la zona del passeig marítim d’Eivissa. Són en règim de lloguer i els adjudicataris no pagaran més del 30 per cent dels seus ingressos. Hi ha dues promocions més en marxa a Platja d’en Bossa: una de 24 habitatges a Pere Matutes i un altre de 43 al carrer de Maria Teresa León. Les obres acabaran aquest estiu i es podran entregar també abans que finalitzi 2022. Les tres promocions sumen 86 habitatges, una xifra molt inferior a les 1.790 persones en llista d’espera que té l’Ibavi a Eivissa. Al conjunt de les illes hi ha 8.000 persones esperant un habitatge
Enguany, també està previst treure a concurs l’obra de 66 HPO més que s’han de construir davant dels jutjats. La baremació per poder accedir a aquests pisos en règim de lloguer té en compte el nivell de renda i un 15 % estan destinats a joves. Recentment, ha canviat la normativa de registre, i per això, la gent que estava en llistes ha de tornar a dur tota la documentació.
El preu de l’habitatge en venda puja a Eivissa un 5 %
L’Ajuntament d’Eivissa posarà en marxa una oficina d’assessorament tècnic i jurídic per temes d’habitatge
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran