Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Augmenta la tensió al Pròxim Orient després dels bombardejos dels Estats Units d'Amèrica i el Regne Unit contra els rebels houthis
Save the Children ha denunciat divendres que més de 10.000 menors han mort a la Franja de Gaza en els tres mesos d’ofensiva d’Israel. Això, l’endemà de l’acció militar conjunta entre els Estats Units i el Regne Unit contra els rebels houthis del Iemen, un atac que presagia un augment de la tensió al Pròxim Orient.
A la Franja de Gaza comptaven divendres de matí per desenes els civils morts a causa dels bombardejos d’Israel. Només a Khan Iunis han perdut la vida una trentena de persones. Després de tres mesos d’ofensiva militar, més de 10.000 menors gazians han mort a la Franja, tal com ha denunciat l’organització Save the Children.
Balanç
L’exèrcit d’Israel ha fet balanç dels quasi cent dies de guerra i han assegurat haver destruït més de 700 llançadores de coets de Hamas. Però el conflicte s’estén pel Pròxim Orient, amb la mirada posada en el mar Roig.
Els Estats Units d’Amèrica i el Regne Unit han bombardejat posicions al Iemen que els rebels houthis fan servir en els seus atacs contra embarcacions en trànsit. El ministre britànic d’Exteriors, David Cameron, ha llençat un missatge per als houthis: “Els seus atacs no seran tolerats”.
Condemna
El govern iemenita ha acusat els rebels d’arrossegar el país cap a una nova guerra, mentre que Jordània, Oman, Kuwait, l’Iraq i l’Aràbia Saudita han condemnat els bombardejos i han insistit que per frenar l’escalada de tensió és necessari posar fi a la guerra a Gaza.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia