El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La Fundació organitza aquesta festa amb bona part de les 700 persones que atén
La Fundació Asnimo ha organitzat, per desè any, el mercadet de Nadal amb els seus usuaris. Persones amb discapacitat, molts amb síndrome de Down o trastorn de l’espectre autista, han mostrat i venut les seves creacions. És el cas de n’Aina Pallicer, artista de la marca de roba Moixaina i usuària del taller d’ocupació d’Asnimo.
Així mateix, persones del taller de transició a la vida adulta han pogut exposar les bosses estampades que ells han fet, així com altres peces que han preparat per a aquest dia tan especial per a tots.
Asnimo atén 700 persones amb discapacitat. Molts d’ells han ofert també aquest divendres un espectacle ben nadalenc per a les seves famílies.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits