El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El Govern reparteix les ajudes al sector del transport per pal·liar els efectes de la guerra a l'Orient Mitjà
El Govern posa en marxa les set línies d’ajuda per al sector del transport per pal·liar els efectes de la guerra a l’Orient Mitjà. Dels 9,85 milions d’euros prevists per a les ajudes, els taxistes de les Balears en rebran 500.000, i això suposa entre 200 i 220 euros màxim per vehicle. Una quantitat que, diuen, no cobreix les pèrdues.
Insuficient també per al transport de mercaderies, que rep la partida més alta, 6 milions d’euros. En el cas d’empreses i autònoms, les ajudes poden arribar als 2.200 euros per vehicle. Amb un import màxim de 16.500 euros per autònom i de 160.000 euros per a empreses. Tanmateix, asseguren que acumulen pèrdues i temen que hi hagi empreses que hagin de tancar.
El transport discrecional rebrà 750.000 euros, que es tradueixen en fins a 425 euros per vehicle, amb un màxim de 90.000 euros per empresa. Per la seva banda, els VTC rebran 100.000 euros. Aquesta línia d’ajudes també preveu una partida de 2 milions i mig per al desballestament de camions i autobusos de més de 10 anys. Unes ajudes que beneficiaran 8.000 empreses i 15.000 vehicles de les Balears.
Ara comença el procés d’informació pública, després s’obrirà el termini de sol·licituds, que durarà 15 dies. Es concediran per ordre de registre d’entrada i amb una bonificació del 5% per a Eivissa i Menorca i del 10% per a Formentera per pal·liar la doble i la triple insularitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits