Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Així ho afirmat Jupol, que també adverteix que posa en risc l'operativitat de la Policia Nacional
Alguns dels agents afectats. Foto: IB3.
61Jupol ha assegurat que deu policies nacionals de la UIP desplegats a Mallorca per al dispositiu d’estiu, relacionats amb la seguretat de la casa reial i el palau de Marivent, no tenen d’allotjament “per culpa de la inacció i negligència de la Direcció General de la Policia”.
Aquests agents havien arribat a l’illa des de València i el sindicat ha apuntat que, des d’aquest dilluns, els agents “no disposen d’una solució residencial per als pròxims set dies”, després d’haver esgotat un acompte de dietes “insuficient”. Han estat foragitats de l’hotel on residien, sense cap alternativa ni instruccions per part del seus superiors, segons informa Jupol.
En aquest sentit, han alertat que aquesta situació “no és un fet aïllat”, sinó part d’un “col·lapse estructural” de les caixes pagadores, que “afecta el conjunt del cos” i que “posa en risc l’operativitat i la dignitat de la Policia Nacional”.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions