Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Cada participant haurà de sumar quilòmetres en cotxe durant 3 dies, i per cada quilòmetre que facin, l'empresa donarà 1 euro
10 professionals reconeguts de Mallorca participen, des d’aquesta setmana, a la I Challenge Kilòmetres Solidaris, organitzada per Opel Inca Centro Auto en benefici del Banc d’Aliments. En el repte, cada participant haurà de sumar quilòmetres en cotxe durant 3 dies, i per cada quilòmetre que facin, l’empresa donarà 1 euro a l’entitat.
El repte durarà 10 setmanes i els 10 professionals que l’han acceptat podran escollir entre 3 cotxes per sumar quilòmetres. Cuiners, com Santi Taura o Marga Coll, esportistes com en Joan Horrach o el cantant Jaume Mas seran els encarregats de dur-lo a terme. Amb aquesta iniciativa, el concessionari d’Opel a Inca vol aportar el seu gra d’arena per ajudar les persones que ho passen malament per la crisi sanitària.
El mes passat el Banc d’Aliments va repartir més de 123 tones de menjar a més de 30 mil beneficiaris, el que suposa just el doble del que repartia tot just fa un any.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles