Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
S'ha reivindicat la figura de l'àrea marina protegida enfront del canvi climàtic
100 gestors d’àrees marines protegides de 18 països europeus han posat en comú a Palma els resultats de dos projectes centrats en temàtiques clau sobre aquestes zones. Entre molts d’altres aspectes, s’ha reivindicat la figura de l’àrea marina protegida enfront del canvi climàtic.
Els experts remarquen la importància de la creació d’aquesta figura. Alguns d’ells ens expliquen el cas del seu país, com aquest científic de Turquia.
“En tres anys, s’ha incrementat moltíssim el nombre de peixos a les zones de no pesca. 10 vegades més que fora de les zones protegides. I a partir d’aquí, arriba l’interès de les pesqueries a petita escala i va cada vegada en augment. Estan fent 4 vegades més doblers que al 2010. De sobte, veuen que aquesta és la manera de salvar el seu negoci. Per una altra banda, pensam en la biodiversitat. Ara tenim onze foques monge i taurons.”
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare