El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

Airbnb i Homeaway recomanen al Govern que no limiti aquest nou sector econòmic
Les plataformes de lloguer vacacional han defensat aquest dilluns el seu paper de “socialitzar” el negoci turístic. Asseguren que l’any passat aportaren 100 milions d’euros extra d’ingressos a un total de 20.000 famílies de les Illes Balears. Ho han explicat a Eivissa durant la primera taula rodona del tercer congrés sobre Habitatge Turístic Vacacional organitzat per la Pimeef.
Segons Airbnb, el negoci de lloguer turístic va moure l’any passat entre totes les plataformes establertes a les Illes 900 milions d’euros. Els propietaris reinverteixen en general els sous guanyats a reformar les seves cases o pisos i a pagar-ne la hipoteca. La majoria d’aquests usuaris guanyen entre 5.000 i 9.000 euros l’any.
El 70% d’usuaris de Homeaway només disposen d’un apartament a llogar a uns turistes que estan més d’una setmana d’estada mitjana. Asseguren que gràcies a ells ha aflorat molt de diner negre i que si la plataforma, els propietaris i les comunitats estan contents amb l’acord, el Govern hauria de deixar marge de maniobra.
Les jornades se celebren a la seu de la UIB a Eivissa.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies