La consellera ha dit que el local va tenir bona puntuació a la inspecció que li van fer quan va obrir
Ascendeixen a 102 els afectats pel brot de salmonel·la a un restaurant asiàtic de Palma, dels quals han donat positiu a les proves 43 persones. Aquest dimecres ha comparegut la consellera Patricia Gómez a la comissió de Salut del Parlament. Gómez ha explicat que el local havia passat amb molt bona puntuació una primera inspecció quan va obrir, fa 3 anys i mig, i que el passat mes de juny se’n va fer una segona, arran d’un primer brot de salmonel·losi.
La consellera ha explicat que, ja que el local va reparar les deficiències, no va ser precintat fins a l’aparició del nou brot dos mesos després, el passat mes d’agost.
L’oposició ha reclamat més inspeccions i transparència al Govern. Gómez, de la seva banda, ha dit que s’han complert amb els protocols.
L'especialista havia quedat accidentat a 30 m de fondària