Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Els resultats es coneixeran el mes d'octubre
Els alumnes de segon d’ESO de centres públics i privats han començat les proves diagnòstiques de l’Institut de Qualitat del Sistema Educatiu. Aquest dimarts s’han examinat d’anglès. Dimecres toca castellà, dijous, català i divendres fan la prova de matemàtiques.
El resultat de les proves es facilita a cada estudiant però no figura a l’expedient acadèmic. També ho coneixen al centre com informació interna que poden comparar amb el global de les Illes Balears. Amb aquestes dades, es planifiquen canvis en la manera d’ensenyar i aprendre, però no es publiquen rànking ni comparacions.
A més dels exàmens, des de la Conselleria també fan qüestionaris de context a la direcció, al professorat, als alumnes i als pares i mares, per conèixer el grau de satisfacció amb el centre.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys