El 96% dels centres valoren com a bona o molt bona la convivència
L’Institut per a la Convivència i Èxit Escolar va obrir 407 protocols per presumpte assetjament entre iguals el curs 2018-19. És un 6’6% manco que el curs anterior. D’aquests 407, finalment 111 es valoraren com a situació d’assetjament mentre que l’any anterior foren 123. El 89% dels casos d’assetjament s’ha resolt de manera positiva i baixen de 61 a 52 els protocols que tenen una denúncia policial o fiscal associada.
Segons la memòria del CONVIVÈXIT , sobretot pateixen l’assetjament alumnes amb necessitats educatives especials (95) i persones discriminades pel seu físic (45) amb especial rellevància l’assetjament que pateixen els alumnes per sobrepès.
Educació ressalta que la disminució de casos està relacionada tant amb els protocols i la formació impartida com a l’estabilitat de les plantilles i l’augment de la inversió als centres. Un 96% dels centres valoren la convivència com a bona o molt bona.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració