Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Els posseïdors dels esmentats distintius han de lliurar-los en 15 dies a l'Ajuntament de Palma
L’Ajuntament de Palma ha detectat 115 falsos minusvàlids. Usuaris que utilitzen targetes d’aparcament per a persones amb mobilitat reduïda o amb discapacitat d’un familiar, de qui en el Padró Municipal d’Habitants consta la defunció.
En aquests moments, hi ha 1.758 places reservades per aquests usuaris, i els infractors suposen un 6% del total. Ara, es dona audiència perquè els representats dels interessat o posseïdors de les esmentades targetes en el termini de 15 dies la lliurin.
Els afectats per aquests falsos minusvàlids són realment els que tenen reconeguda, amb un mínim de 7 punts, greus problemes de mobilitat o d’agudesa visual.
La picaresca, però, arriba fins al punt de tapar les dades identificatives de la targeta, fer-ne fotocòpies en color o utilitzar la d’una altra ciutat.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació