Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
La iniciativa té com a objectiu donar a conèixer aquests negocis i reconèixer la seva tasca
Una dotzena de comerços d’Eivissa han rebut aquest dijous migdia les plaques amb les quals el Govern els distingeix com a establiments emblemàtics. L’acte de lliurament ha tengut lloc a la sala capitular de l’Ajuntament de la capital eivissenca.
Aquesta iniciativa pretén donar suport als comerços més tradicionals dels municipis balears. Aquesta dotzena de negocis de Vila, entre els quals hi ha forns, papereries o fruiteries, entre d’altres, s’afegeix a una llista de comerços emblemàtics que ja en sumen 338 a les quatre illes.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes