Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tot i la pandèmia els hotelers destaquen que la intenció és reforçar la imatge de Mallorca com a destinació segura
A Platja de Palma aquest mes de novembre romanen oberts 12 hotels, això són gairebé 2 mil places. Són xifres inferiors a l’any passat, però. En total aquest estiu han obert 109 establiments, és un 56 per cent del total. Els turistes espanyols han estat els principals clients, seguits dels alemanys i els francesos.
Els hotelers destaquen que a l’octubre varen romandre oberts 30 establiments, l’any passat n’hi havia 108. Insisteixen que són optimistes i, tot i la pandèmia, la intenció és no tancar i reforçar la imatge de Mallorca com a destinació segura.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106