Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Es desconeix la identitat del conductor, que ha fugit
12 soldats han resultat ferits en un atropellament intencionat ocorregut a Jerusalem.
Les forces de seguretat israelianes han descrit com “intencionat” l’accident que ha causat 14 ferits, 12 d’ells soldats.
Es desconeix la identitat del conductor, que ha fugit. La policia du a terme una intensa recerca per a trobar-lo.
Segons els testimonis, el conductor ha accelerat el seu vehicle en direcció als soldats que caminaven devora d’un complex com a part d’una activitat militar.
L’atropellament ha estat en un conegut carrer de la part oest de la ciutat.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix