Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
S'incrementa en un 30% el número d'agents, que controlaran especialment la platja de Palma i el centre de la ciutat
El reforç d’estiu passa de 92 a 120 agents. És un 30% més que l’any passat. Augmentaran els punts de control especialment a s’Arenal i Can Pastilla, Cala Major i el centre de Palma. Per primer cop, el dispostiu s’allargarà més enllà dels cinc mesos, i en durarà més de set. De fet, ja es va iniciar per les festes de Setmana Santa i arribarà fins a octubre. Com a novetat, també es preveu una oficina mòbil i un dispositiu específic per a carteristes.
El dispositiu reforçarà els controls de seguretat i d’alcoholèmia, l’ocupació de la via pública, el transport urbà i els tallers mecànics il·legals. L’increment del reforç és possible gràcies que 220 agents s’han apuntat voluntàriament a la borsa d’hores, l’any passat foren 70.
La temporada passada s’aixecaren 3200 actes d’infraccions, la majoria de les quals, 1800, per venda ambulant, i la resta, per tinença de drogues i armes, per botellot i inspeccions de locals.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit