Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Suspeses totes les autoritzacions d’ús del foc a Mallorca, Eivissa i Formentera
Imatge de l'incendi forestal d'Estellencs, que va cremar 5,19 hectàrees.
104Les Illes Balears tanquen els set primers mesos d’enguany amb 12,21 hectàrees cremades. En concret, l’incendi forestal a Estellencs, el pitjor d’enguany, en va cremar 5,19, i 44 conats n’han cremat altres 7,02, segons informa aquest dimecres l’Ibanat.
Sobretot ara, a l’estiu, la sequera i les altes temperatures eleven molt el risc d’incendi forestal, per això, la Conselleria de Medi Ambient demana extremar les precaucions i no fer ni un foc al bosc. Concretament, per meteorologia extrema, l’Institut Balear de la Natura (Ibanat) ha suspès totes les autoritzacions d’ús del foc a Mallorca, Eivissa i Formentera aquest dimecres.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703