L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els manifestants incendien cartons al costat de la Delegació del Govern a Barcelona. /EFE
76Els altercats ocorreguts el vespre d’aquest dimarts entre grups violents de manifestants i policies a diferents punts de Catalunya han acabat amb un total de 72 ferits, segons ha confirmat aquest matí el Govern català. Cap d’ells està ferit.
Pedro Sánchez ha anunciat avui matí una reunió amb els dirigents de PP, Cs i Unidas Podemos per a transmetre‘ls la “determinació del Govern de garantir la seguretat“ a Catalunya. De moment, segueixen les “Marxes per la Llibertat“.
De fet, les marxes independentistes es van dirigir a darrera hora a la seu de la delegació del Govern central a Catalunya. Mossos i la Policia Nacional blindaren la institució. Eren milers de persones provinents de la plaça de la Universitat i supervisats pels helicòpters de la policia.
Abans, la Gran Via de Barcelona va estar durant bona part del capvespre l’epicentre de les protestes. Els manifestants tallaren al trànsit aquesta via, un dels eixos principals de la ciutat. Un altre dels punts calents a Catalunya va ser un tram de l’autopista AP-7 a Girona. Va ser tallada al trànsit passats uns minuts de les dues del migdia. Tres hores després continuava tancada.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues