Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa tres ferits més, dels quals un greu

Els primers classificats podran assistir a la fase nacional, que se celebrarà a València
127 alumnes de segon de Batxillerat de 38 centres de les Balears han participat a la XXXIII Olimpíada de Química de la UIB. L’examen s’ha fet a les diferents seus de la universitat (100 alumnes a Mallorca, 14 a Menorca i 13 a Eivissa).
El concurs vol estimular els estudiants a cercar l’excel.lència en aquesta matèria. Els primers classificats podran assistir a la fase nacional, que se celebrarà a València del 24 al 26 d’abril.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa tres ferits més, dels quals un greu
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears