Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El Govern disposarà de 270 milions per impulsar la transició energètica i la transformació social
Dia 20 de setembre, particulars, administracions públiques i els sector serveis, empresarial i agropecuari tendran al seu abast noves ajudes per implementar energies renovables a través de l’autoconsum. S’hi distingeixen diferents línies. Una, a promoure l’autoconsum. L’altre, destinat a l’emmagatzematge de l’energi. I, la darrera, que és exclusiva per a particulars, és de sistemes tèrmics renovables.
Aquest paquet està dotat amb 12’8 milions d’euros, però tan sols és una part de les inversions que es faran d’aquí al 2023. I és que tendran disponibles 270 milions d’euros, 230 dels quals provenen del Fons Illes Sostenibles.
Ara bé, per poder-ho dur a terme s’han de fer altres inversions, com la formació d’instal·ladors. Tot i això, és una proposta molt ben rebuda entre sindicts, administracions i patronals.
Aquesta és la primera passa per iniciar la transició energètica i abaratir la factura de la llum a les Illes Balears
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic