Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

S'ha dut a terme a ADEMA i s'han impartit tallers en què es mescla l'art, la ciència i la tecnologia
La tecnologia, la ciència i l’art s’han ajuntat aquest dissabte a les jornades organitzades per ADEMA, que se situen dins el programa Mentoriment de la UIB. Aquest programa està especialment dirigit a joves amb altes capacitats.
Aquest dissabte s’han impartit tres tallers en què la tecnologia era la protagonista. Al primer, han pogut ser dentistes gràcies als simuladors 3d òptics. També s’ha fet un taller en què s’ha estudiat el PH de fruites i verdures.
I per acabar, han ensenyat a crear art virtual en tres dimensions. L’objectiu d’aquestes activitats és ajudar els joves a triar quins estudis els agradaria fer, ja que tenen entre 14 i 17 anys. A més d’estimular la seva creativitat i ànsies de coneixement. Uns 13 joves de Mallorca, Menorca i Eivissa han assistit a aquests tallers de tecnologia immersiva.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions