Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
La Conselleria de Salut realitzarà les analítiques pertinents per confirmar quin és l'origen de la intoxicació
Imatge d'arxiu de la cuina d'un restaurant.
17913 persones, entre elles un nin de 8 anys, presumptament intoxicades després de menjar a un restaurant oriental a Palma.
Entre els afectats, 10 van ser atesos a Son Llàtzer, on 5 d’ells han passat el vespre en observació. Altres afectats a Son Espases, entre elles el menor que encara roman hospitalitzat.
Ara la Conselleria de Salut realitzarà les analítiques pertinents per confirmar quin és l’origen de la intoxicació. S’ha obert una investigació i si es confirma que tots van menjar al mateix restaurant, els hi enviaran inspectors.
— Estem treballant per ampliar aquesta informació —
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores