Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La Conselleria de Salut realitzarà les analítiques pertinents per confirmar quin és l'origen de la intoxicació
Imatge d'arxiu de la cuina d'un restaurant.
6013 persones, entre elles un nin de 8 anys, presumptament intoxicades després de menjar a un restaurant oriental a Palma.
Entre els afectats, 10 van ser atesos a Son Llàtzer, on 5 d’ells han passat el vespre en observació. Altres afectats a Son Espases, entre elles el menor que encara roman hospitalitzat.
Ara la Conselleria de Salut realitzarà les analítiques pertinents per confirmar quin és l’origen de la intoxicació. S’ha obert una investigació i si es confirma que tots van menjar al mateix restaurant, els hi enviaran inspectors.
— Estem treballant per ampliar aquesta informació —
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució