El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Nous rècords d'arribades i de despesa, malgrat el descens de visitants el juliol i agost
Malgrat la davallada de turistes durant els mesos centrals de la temporada alta i la forta competència de les destinacions del sud de la Mediterrània, el nombre de visitants ha continuat augmentant lleugerament al llarg de 2018 a les Balears. Si entre el maig i l’octubre de 2017 les Illes reberen 13.682.000 turistes, el 2018 la xifra ha augmentat en 104.000 per marcar un nou rècord: 13.786.000 turistes.
La clau ha estat el fort augment del turisme nacional. Ha crescut un 7% entre el gener i l’octubre i compensa la petita davallada del turisme internacional que s’ha fet sentir especialment al juliol i l’agost.
La despesa turística global també ha crescut durant la temporada alta, especialment al maig i al setembre. Suma 12.853 milions d’euros, 87 milions més que l’any passat. La darrera dada disponible, la d’octubre, és de 1.343 milions, un 0,8% més. Però davalla la despesa per turista, que ha estat de 1.046 euros de mitjana, un retrocés d’un 1,4%.
La tendència indica que en acabar l’any es superarà un nou rècord de turistes. De gener a octubre, 16 milions de persones han triat les Illes per passar-hi les vacances.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle