Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Durant els rescats dels darrers tres dies, se sumen un total de 307 persones
451
En les darreres hores han arribat a Formentera, Cabrera i Mallorca 161 persones a bord de vuit embarcacions irregulars. Amb aquestes dades, ens trobam amb la jornada d’enguany que assoleix més migrants en 24 hores. Amb els rescats dels darrers tres dies, se sumen un total de 307 persones.
La primera barca l’han interceptada quan eren devers les 3 de matinada a prop de Cabrera. La resta d’embarcacions s’han interceptat al sud de Mallorca i altres 3 a Formentera, segons han informat des de Delegació de Govern. Sembla que totes les persones migrants estaven en bon estat de salut. Enguany, ja són més de 2.300 els migrants en situació irregulars que han arribat a les Illes.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general