L’UME acudirà a Eivissa, després d’uns ruixats que han fet aturar l’activitat al seu aeroport
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats

A mitjans mes, la recollida porta a porta s'estendrà a d'altres nuclis del municipi
La recollida selectiva porta a porta, a Maó, ja sobrepassa totes les expectatives de reciclatge. Amb el nou sistema, els veïnats ja han separat un 90% dels més de 14.000 quilos de residus que han generat i això tot just acaba de començar. A mitjan del mes, la recollida porta a porta s’estendrà a d’altres nuclis del municipi.
Fa 3 setmanes que ha entrat en funcionament el servei de recollida porta a porta a alguns nuclis com Sant Climent, es Canutells, Binidalí, Binixíquer i Llucmaçanes; i els vesins ja reciclen un 90% dels seus residus. Dels quals, el 20% són envasos lleugers, el 10% vidre, el 13% paper i cartó, el 44% matèria orgànica i, la resta, l’11%, és la fracció que resta de residus mesclats. En total, s’han recollit 14.880 quilos de residus, i prop del 90% s’ha reciclat. Una xifra que supera el mínim requerit per la normativa europea i estatal, que està en un 50%, i quadruplica les xifres aconseguides amb el sistema anterior, que estaven en un 20%.
El pròxim 18 de desembre, el servei es començarà a aplicar a alguns nuclis des Castell com Trebalúger, Fonduco, Sínia Riera, Son Vilar, Sol de l’Est, Santa Anna i Cala Sant Esteve.
Enhorabona endavant
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
La carretera vella entre Manacor i Sant Llorenç roman tancada
A les Pitiüses, la Conselleria d'Educació, a través d'Emergències, ha recomanat a les famílies cercar els seus infants a les escoles abans del migdia