Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

L'aeroport de Menorca és el que millor es recupera de l'arxipèlag amb un 33% manco de viatgers que el 2019, l'any d'abans de la pandèmia
L’aeroport de Palma tanca el 2021 amb 14 milions i mig de passatgers. És el tercer aeroport espanyol amb més trànsit després dels de Madrid i Barcelona. Tot i això, respecte el 2019, l’any prepandèmia, perd el 51% de passatgers. Eivissa també és un dels que registra més bones dades de l’Estat, amb gairebé 5 milions de passatgers el 2021: un 40% manco que dos anys abans.
Dels tres aeroports de les Illes, Menorca és el que més es recupera i va tenir un 33% de passatgers manco que el 2019. Per l’aeroport de Maó, el mes de desembre ha estat especialment bo. Si es compara amb el 2019, perd només un 4%, Eivissa un 8% i Palma un 22%.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament