10 d'ells s'han detectat entre les 115 proves realitzades als contactes estrets de contagiats
63 persones han acudit aquest dijous a fer-se el test d’antígens a Ciutadella per detectar nous portadors de la COVID entre la població de 16 a 29 anys. Els equips UVAC de Ponent han detectat 4 nous positius, un 6,3%. Per altra banda, en el segon circuït obert per a contactes estrets de positius s’han fet 115 proves d’antígens, de les quals 10 han donat positiu, un 8,7% del total.
Durant les tres jornades anteriors ja s’havien diagnosticat 41 positius més entre les prop de 600 proves realitzades.
Ciutadella concentra la meitat dels contagis de Menorca. Té 380 pacients actius i la incidència arriba ja als 1.242 casos per cada 100.000 habitants.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona