Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
En total, 600 persones han estat identificades i s'han aixecat més de 70 actes d'intervenció de drogues i armes
153
La Policia Nacional ha detingut 145 persones com a presumptes autors de diferents fets delictius a la Platja de Palma des de l’1 de juny fins al 14 de juliol.
En concret, 47 detencions s’han produït per furts, 16 per tràfic de drogues, 15 per reclamacions judicials nacionals i internacionals, 14 per lesions o amenaces, 13 per danys contra el patrimoni, 10 per violència de gènere, 9 per robatoris amb violència, 7 per robatori amb força, 7 per infraccions a la Llei d’Estrangeria, 4 per delictes contra la seguretat del trànsit, 2 per delictes contra la llibertat sexual i un per temptativa d’homicidi.
En total, 600 persones han estat identificades i s’han aixecat més de 70 actes d’intervenció de drogues i armes.
En aquest sentit, la Policia ha explicat que s’han realitzat operatius contra robatoris amb violència i, especialment, contra els furts a la platja a la nit, ja que aquests delictes es cometen amb freqüència a causa de la nocturnitat o l’estat etílic de les víctimes, entre altres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera