La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Ha reconegut la seva participació en el crim en un intent d'arribar a un acord amb la Fiscalia per rebaixar la seva pena
La Justícia de Malta ha condemnat a 15 anys de presó un dels tres imputats en l’assassinat de la periodista Daphne Caruana l’any 2017. Aquest imputat havia reconegut la seva participació en el crim en un intent d’arribar a un acord amb la Fiscalia per rebaixar la seva pena.
La família de la periodista confia que la passa feta per aquest condemnat ajudi a esclarir què va ocórrer amb Caruana, assassinada per l’explosió d’una bomba instal·lada en el seu cotxe.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part