Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'operatiu té com a funció principal informar els patrons de les barques dels llocs on no poden fondejar i perquè
En marxa l’operatiu per evitar els fondejos de barques sobre la posidònia, la planta que acull gran quantitat d’espècies, és la fàbrica d’arena, atenua l’onatge i proporciona la transparència a la nostra mar. Es tracta d’evitar el mal de les àncores, que poden arrabassar la posidònia, protegida i que només creix prop d’un centímetre per any.
A les 4 barques que ja operaven a Eivissa i Formentera des de mitjan maig, s’hi han afegit 4 barques més a les Pitiüses, 5 a Mallorca i 2 a a Menorca des de principi de juny. Estaran actives 4 mesos, sobretot per informar els patrons de les naus que fondegen sobre posidònia que s’han de moure o podran ser multats.
Enguany, l’operatiu compta amb 5 barques més que l’any passat, quan es varen dur a terme prop de 6.600 intervencions, la gran majoria, varen ser informatives i molt poques varen acabar en sanció, ja que els vigilants no poden obrir expedients. Han d’anar acompanyats per un Agent de Medi Ambient o cridar la Guàrdia Civil.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat