Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'incendi de nivell 0 ha estat declarat a les 7:44 hores al puig de Maria
/IBANAT
15915 brigadistes, dues autobombes, dues amas i un tècnic de Medi Ambient actuen aquest dimecres en un foc de nivell 0 declarat a les 7:44 hores al puig de Maria, a Pollença. Cap a les 10 hores l’han pogut donar per controlat, però encara no està extingit.
Aquesta és una zona d’alt risc d’incendis. En 23 anys hi ha hagut almenys quatre incendis importants. El darrer, el passat 28 de desembre, va cremar un total 79,5 hectàrees coll de Síller. L’origen del foc va ser una estesa elèctrica que va caure a terra i va prendre la vegetació a causa del vent.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general