Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
/Maria Antonia Adrover.
102Les flames han deixat en no-res el iot ancorat a uns 400 metres de la platja des Trenc. Devers les 6 de l’horabaixa d’aquest dissabte ha començat a cremar i ha originat una gran columna de fum visible a quilòmetres de la costa. Un vaixell de Salvament Marítim ha rescatat 15 persones que anaven a bord, cap d’elles no ha resultat ferida. A la platja i a la mar, desenes de banyistes han recollit el moment amb els seus telèfons mòbils.
El vaixell de Salvament Marítim ha intentat controlar les flames sense èxit. Les dotacions que s’hi han desplaçat han sol·licitat el suport a terra del servei d’emergències de l’112 per les contingències que es puguin produir.
Els efectius han intentat que el foc no es propagàs a altres zones. El vaixell encara crema i, per això, s’instal·laran barreres anticontaminació al lloc dels fets.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació