L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

L'Associació Mallorquina de Treballadors Autònoms del Taxi assegura que fan falta uns 300 taxistes per cobrir la demanda a l'estiu
Més de 150 persones s’han presentat aquest dimarts horabaixa als exàmens per obtenir la llicència de conductor de taxi a Palma. L’auditori del Palau de Congressos ha acollit aquesta prova. És la segona que es fa enguany, aquesta, de caràcter extraordinari.
Els aspirants han fet una part tipus test, una altra d’itineraris i també una prova de català.
Segons l’Associació Mallorquina de Treballadors Autònoms del Taxi, fan falta uns 300 taxistes per cobrir la demanda a l’estiu. L’Ajuntament de Palma, però, espera que amb els aspirants que aprovin i l’ampliació de torns de servei sigui suficient.
El mes de novembre es farà un nou examen ordinari per augmentar el nombre de conductors. Les llicències es mantenen en 1.246.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve