Confisquen al polígon de Son Castelló de Palma més de 115.000 peces de joieria de luxe falsificades
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Clamen per la construcció d’espais com el Teatre Defensora o la Nova Fàbrica
El 5 de setembre de 2023, Sóller es despertava amb l’emblemàtic Teatre Defensora esfondrat. La coberta va caure, així com part de la façana. No hi va haver danys personals, però els materials foren enormes. Un any després, el teatre continua apuntalat i sense teulades, deixant patent la certesa inicial que la reconstrucció no serà fàcil. De moment, hi ha un projecte bàsic redactat.
Aquest diumenge, devers 150 sollerics han fet una marxa per la cultura. Reclamen al consistori celeritat i que no deixi perdre el patrimoni cultural i industrial del municipi. Els participants han mostrat el seu malestar per l’abandonament d’edificis, i és per això que alguns d’ells han anat vestits de negre, en senyal de dol. La marxa ha anat acompanyada per música, que ha fet més distret un recorregut per edificis emblemàtics, com ara el de la Nova Fàbrica.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta