L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

L'Ajuntament ha demanat a la població civisme
Fins a 150 kg de residus s’han tret del fons marí de Cala Pedrera, en es Castell. Així ho han fet tècnics i operaris de l’Autoritat Portuària a petició de l’Ajuntament des Castell.
D’entre els residus, hi havia bicicletes, pneumàtics, ferralla, blocs de construcció, a més de plàstics. L’Ajuntament ha demanat a la població civisme i que “mantenir es Castell net és cosa de tots i totes”. “La mar és un bé preuat i fràgil que hem de conservar”.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve