Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La delegació del Govern central llança la campanya 'Controlar no és estimar', dirigida als adolescents
Segons les darreres dades oficials, un de cada tres joves considera “acceptable en determinades circumstàncies” comportaments masclistes com dir a la parella “què pot fer” o “a qui pot veure”. Per aquest motiu, avui la delegació del Govern s’ha acostat a l’institut Joan Maria Thomàs de Palma i allà ha lliurat 230 polseres contra les violències masclistes. En total, es repartiran 16.000 polseres als centres d’educació secundària de Mallorca.
‘Estimar no és controlar’ és el lema de la campanya, que posa el focus en l’educació i en els joves com a motor de canvi. Na Xisca, na Lucía i na Magalí en són un exemple. Elles són les protagonistes d’aquest vídeo contra la violència masclista. Les tres són alumnes de l’IES Joan Maria Thomàs. Tenen clar que la igualtat entre homes i dones passa pel feminisme.
El vídeo recorda els més de 1000 feminicidis a comptabilitzats a l’Estat des del 2003 i insta a no tolerar cap tipus de violència cap a les dones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet