Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

El festival se celebrarà a Alcúdia entre el 30 d'abril i el 9 de maig
Mari Paz Arango és una de les dones creadores que participaran en la pròxima edició de Circaire. Ho farà amb l’obra “Éssers”, un dels 11 espectacles que responen al leitmotiv d’aquest Circaire, el qual retrà homenatge a les dones, més enllà del seu paper com a intèrprets.
Així, Circaire reprèn camí i arriba a la sisena edició. Hi participaran fins a 16 companyies de tot el món i se celebrarà a Alcúdia durant 2 caps de setmana, del 30 d’abril al 9 de maig. Un canvi de model respecte de les edicions anteriors. Enguany haurem de reservar i pagar una entrada d’entre 3 i 10 euros per espectacle. Això sí, el 80% de la recaptació es destinarà a entitats socials i culturals d’Alcúdia.
Del clown d’“El gran final” a la sensibilitat de “Ven”, o els moviments impossibles dels espectacles “Ino” o “Tartana”. Circaire torna per fer-nos riure i somiar.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions