La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
El festival se celebrarà a Alcúdia entre el 30 d'abril i el 9 de maig
Mari Paz Arango és una de les dones creadores que participaran en la pròxima edició de Circaire. Ho farà amb l’obra “Éssers”, un dels 11 espectacles que responen al leitmotiv d’aquest Circaire, el qual retrà homenatge a les dones, més enllà del seu paper com a intèrprets.
Així, Circaire reprèn camí i arriba a la sisena edició. Hi participaran fins a 16 companyies de tot el món i se celebrarà a Alcúdia durant 2 caps de setmana, del 30 d’abril al 9 de maig. Un canvi de model respecte de les edicions anteriors. Enguany haurem de reservar i pagar una entrada d’entre 3 i 10 euros per espectacle. Això sí, el 80% de la recaptació es destinarà a entitats socials i culturals d’Alcúdia.
Del clown d’“El gran final” a la sensibilitat de “Ven”, o els moviments impossibles dels espectacles “Ino” o “Tartana”. Circaire torna per fer-nos riure i somiar.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima