Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

La majoria són nadons "grans prematurs" que passen més de 4 mesos ingressats
A l’Hospital de Son Espases hi ha l’única UCI neonatal que atén “grans prematurs” de les Illes. Són infant nascuts, en ocasions, en la setmana 24 de gestació. També tenen cura d’infants que neixen amb algun problema i han de menester atenció especialitzada quirúrgica.
De gener ençà, 161 infants han estat ingressats a la UCI neonatal. Més de 120 persones, entre auxiliars, infermers i metges hi fan feina. Els progenitors, a més, tenen les portes obertes les 24 hores del dia i, si l’estat de salut de l’infant ho permet, col·laboren amb el personal per tenir-ne cura.
És el cas de Nadine. El seu fill, Neizan, ja pesa un kilo i mig. Havia de néixer el mes de setembre però s’avançà a principi de juny. Nadine explica que, quan va saber que el seu fill naixia tan abans d’hora el primer que sentí és por.
Precisament, per reduir l’estrés dels progenitors que saben que tindran un fill prematur, a Son Espases tenen un programa específic, premiat a l’àmbit estatal . Per una banda, els mostren on estaran i quin tracte se’ls dona, i per altra, els fan parlar amb pares i mares que han passat per la mateixa situació.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç