Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es tracta dels responsables de tot un entramat format per diferents clans familiars que operaven principalment a Sa Penya
La Policia Nacional ha detingut un total de 17 persones en el marc d’una operació antidroga a l’illa d’Eivissa.
Es tracta dels responsables de tot un entramat format per diferents clans familiars dedicats al tràfic de drogues que operaven principalment al barri de sa Penya i amb xarxes que s’estenien en altres punts de l’illa.
S’han practicat 12 escorcolls domiciliaris i s’han intervingut diferents substàncies estupefaents, en concret, cocaïna, haixix, marihuana i mig quilo d’heroïna.
La investigació es va iniciar a l’octubre i va entrar en fase d’explotació a començaments de juny. 13 dels detinguts són en presó preventiva.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja